Pagina's

zaterdag 17 september 2011

Review : parfum 'Pink Smoke'

Ik ben laatst naar de Action geweest ,
en daar heb ik een superlekkere parfum gekocht .
Ik had deze parfum al eens gezien bij BeautyBySanne op YT ,
en zij zei ook dat hij superfijn en lekker was , dus ik was heel benieuwd !
Het 'domme' eraan is wel dat ie 'Pink Smoke' heet en het een paars doosje is :S , maar oke , het is niet heel erg storend .
Het flesje zelf vind ik ook echt heel mooi , het dopje en het gouden randje aan het dopje is wel een beetje nep , maar ja .
Het is een 'eau de parfum' en er zit 80% alcohol in .
Het flesje bevat 100 ml , echt heel veel dus .
Hij ruikt een beetje naar bloemetjes en is lekker fris .
Eigenlijk een echte zomergeur , nu is het wel balen dat de zomer al bijna voorbij is :S
De parfum blijft ook best lang zitten , ongeveer een halve dag .
Niet superlang maar wat verwacht je voor zo weinig geld .
Het is echt zo'n 'hebben dingetje' parfum , gewoon leuk voor erbij :)
Hij kost 1,56 euro bij de Action , echt superweinig dus , het is een echte aanrader !
Mijn vriendin en ik hebben hem allebei en we zijn er heel blij mee :)
Ik heb over deze parfum ook een filmpje dit is de link http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=-_SYSbV-xgE

1 opmerking:

  1. geweldig ja echt een heerlijk luchtje, mijn vriendin had hem voor haar verjaardag van werk
    gekregen en ze baalde best toen ze pink smoke
    aan haar nichtje gaf als present, totdat we lazen dat de parfum voor maar E1,56 bij Action verkrijbaar is...
    mooi, kost het toch geen rib uit mijn lijf om mijn
    geliefde weer te verassen met pink smoke; natuurlijk is mijn vriendin mij veel meer waard
    dan een rib uit mijn lijf(geen pricetag aan mijn vriendin), maar uit principe toch leuk
    het frisse geurtje weer in huis te kunnen halen-
    voor weinig tot geen geld-!

    BeantwoordenVerwijderen