Pagina's

zaterdag 17 september 2011

French Manicure





French Manicure oftewel Franse manicure ( nagelverzorging ) .Iedereen kent het wel , lelijke gele nagelrandjes , dat wil echt niemand . 
Wat doe je eraan ? Nagellak die het weer wat witter maken dat werkt niet echt :S .
Maar gelukkig bestaat French Manicure nog , french manicure is vrij simpel om te doen .
Het kost wel een beetje nauwkeurigheid en tijd . Maar dan is het eindresultaat ook prachtig !
French manicure bestaat ook al vrij lang , en is heel bekend .
In dit filmpje(http://www.youtube.com/user/VeroLovex?feature=mhee) laat ik zien hoe ik het doe , ik ben er echt geen prof in , dat weet ik , maar als jij het op ong. deze manier doet weet ik dat het zal lukken !
Het is trouwens ook heel mooi op je teennagels !
Ik gebruik een tip panter van Essence , een top coat van Casuelle , en een roze nude achtig kleur nagellak van Biocura .
Er bestaan ook French Manicure Liners , die zijn wat handiger in gebruik maar het eind resultaat is niet zo heel geweldig :S . Ik heb er één van Biocura .
Wat je allemaal nodig hebt :
- evt. french manicure stickertjes , of plakband
- roze nude achtig kleur nagellak
- Tip panter / witte nagellak / witte nail art pen
- Top coat
Ik hoop dat jullie het leuk vonden en het zelf ook gaan proberen !
                                                         

Geen opmerkingen:

Een reactie posten