Pagina's

zondag 18 september 2011

Review ; Odina visage herstellende nachtcreme

Ik ben pas naar de Action geweest ,
en ik zag daar de Odina visage herstellende nachtcreme.
Ik had toen dus nog geen nachtcreme ( :S ) ,
En hij leek me leuk om te proberen .
Ik kocht hem en hij is echt superfijn , hij voelt lekker aan ,
trekt snel in en 's morgens is je huid lekker zacht .
De creme is voor alle huidtypen , dus heel fijn .
In de nachtcreme zit vitamine E , lotus-extracten en sheabutter .
Er zit 50 ml in het flesje .
De verpakking is vrij simpel , maar het roze detail ,
links van de dikke blauwe streep is wel mooi .
De geur van de creme is vrij aangenaam .
Gelukkig niet sterk geparfumeerd , want daar krijg je puistjes van .
Er bestaat van de Odina lijn ook veel ander soorten cremes ,
Zoals : gezichtsscrub , reinigings melk , reiningings tonic , herstellende nachtcreme , Q10 dagcreme ,
hydraterende dagcreme , anti-rimpel nachtcreme en anti-rimpel dagcreme ( van de laatste 2 kan ik de preciese naam niet vinden ) . De creme kost 1,75 euro , en is een echte budget-tip !




Geen opmerkingen:

Een reactie posten